5’inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili olay meydana geldi.
Fabrika bünyesinde bulunan içme suyunu tüketen işçilerde, kısa süre içerisinde baş dönmesi ve mide bulantısı gibi şikayetler gözlemlendi. Durumun fark edilmesiyle birlikte vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunuldu.
Olay yerine sevk edilen ambulanslar aracılığıyla, rahatsızlanan 25 işçi Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne nakledildi. Hastanede zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Yaşanan hadiseye ilişkin olarak yetkililer tarafından geniş kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Fabrikadaki su kaynağının ve kullanım koşullarının detaylı olarak araştırılması bekleniyor.