Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeki bir tırda yangın meydana geldi. Öğle saatlerinde Narlı gişeleri mevkiinde gerçekleşen olayda, tır tamamen yanarak kullanılamaz duruma geldi.
Edinilen bilgilere göre, seyir halindeyken alevlerin yükseldiğini fark eden tır sürücüsü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri yönlendirildi.
Kısa sürede büyüyen alevlere müdahale eden itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürmeyi başardı. Yangın sonucunda tırın maddi hasara uğradığı ve araçta ağır hasar oluştuğu bildirildi.
Olayın ardından otoyol üzerindeki trafik akışı bir süre kontrollü olarak sağlandı. Yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla yetkililer tarafından geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.