A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası turnuvasındaki son müsabakası öncesinde, milli futbolcu Kenan Yıldız önemli açıklamalarda bulundu.
Turnuva sürecine ilişkin değerlendirmelerini paylaşan Yıldız, takımın yaşadığı mağlubiyetin oyun kalitesiyle doğrudan ilgili olmadığını ifade etti. Mağlubiyet sonrası üzüntü duyduklarını belirten sporcu, futbolun doğası gereği bazen sahaya yansıtılan performansın skora dönüşmediğini dile getirdi.
Kenan Yıldız: 'Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum'
Yıldız, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik. Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.”
A Milli Futbol Takımı, turnuvadaki son mücadelesinde 26 Haziran Cuma TSİ 05:00 itibarıyla ev sahibi ABD ile karşı karşıya gelecektir.