Bosna Hersek'te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası'nda gümüş madalya kazanan milli sporcu Nazife Tuncel, Manisa'da ödüllendirildi.
Genç Kadınlar kategorisinde mücadele eden Manisalı sporcu, yarış esnasında parkurda düşme yaşamasına rağmen yarışı tamamlayarak Balkan ikincisi olmayı başardı. Başarılı sporcu, Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk tarafından makamında kabul edildi.
Ziyaret kapsamında sporcu Nazife Tuncel ve antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler tebrik edilerek ödüllendirildi. Şampiyona süreci hakkında detaylı bilgi alan İl Müdürü Öztürk, sporcunun sergilediği azmin örnek teşkil ettiğini ifade etti.
Manisa'daki bisiklet branşı çalışmalarına değinen Yunus Öztürk, şu açıklamalarda bulundu:
"Akhisar'da yetişen sporcumuzun milli formayla uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması bizler için büyük gurur kaynağıdır. Antrenörümüz Saniye Sezer Gürsesliler öncülüğünde sürdürülen çalışmaların uluslararası başarılarla taçlanması bizleri mutlu ediyor. İnanıyorum ki bu çalışmalar sayesinde Manisa'mızdan daha nice Balkan, Avrupa ve dünya şampiyonları çıkacaktır. Nazife Tuncel'i ve emeği geçen antrenörümüzü yürekten kutluyor, başarılarının devamını diliyorum."
Milli sporcu ve antrenörü, sağlanan desteklerden dolayı teşekkürlerini iletti. Görüşmede Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ile kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de hazır bulundu.