🇺🇸 USD 46,45₺ ▼0.03%
🇪🇺 EUR 52,88₺ ▼0.49%
🥇 ALTIN 6.140₺ ▼1.76%
₿ BTC 2,90M₺ ▼3.17%
23 Haziran 2026, Salı
Gündem

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki etkinlikte ikram edilen pilav ve tavuk sonrası 21 öğrenci ve 4 yetişkin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Bolu Ekspres Gündem Servisi Yayın: 👁 1,194
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir okul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından toplam 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki organizasyon sonrasında sağlık sorunları yaşayan katılımcılar, tedavi edilmek üzere hastaneye sevk edildi.

Etkinlikte İkram Edilen Yemekler Sonrası Şikayetler Başladı

Düzenlenen etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildiği öğrenildi. İkramların tüketilmesinden bir süre sonra, aralarında öğrencilerin de bulunduğu bazı katılımcılarda mide bulantısı ve kusma şikayetleri gözlemlendi. Şikayetlerin yayılması üzerine durum sağlık ekiplerine bildirildi.

21 Öğrenci ve 4 Yetişkin Tedavi Altına Alındı

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine başvuranların sayısı toplamda 25'e ulaştı. Hastaneye yapılan başvurular arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor. Rahatsızlanan kişilerin tıbbi müdahalelerinin devam ettiği bildirildi.

Resmi İnceleme Başlatıldı

Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Zehirlenmeye neden olduğu düşünülen gıdaların ve etkinliğin detaylarının araştırılması sürdürülüyor.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4518₺ ▼0.03%
🇪🇺 EUR
52,8822₺ ▼0.49%
🇬🇧 GBP
61,3279₺ ▼0.41%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026