Kütahya'da bir okul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından toplam 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki organizasyon sonrasında sağlık sorunları yaşayan katılımcılar, tedavi edilmek üzere hastaneye sevk edildi.
Etkinlikte İkram Edilen Yemekler Sonrası Şikayetler Başladı
Düzenlenen etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildiği öğrenildi. İkramların tüketilmesinden bir süre sonra, aralarında öğrencilerin de bulunduğu bazı katılımcılarda mide bulantısı ve kusma şikayetleri gözlemlendi. Şikayetlerin yayılması üzerine durum sağlık ekiplerine bildirildi.
21 Öğrenci ve 4 Yetişkin Tedavi Altına Alındı
Gıda zehirlenmesi şüphesiyle Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine başvuranların sayısı toplamda 25'e ulaştı. Hastaneye yapılan başvurular arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor. Rahatsızlanan kişilerin tıbbi müdahalelerinin devam ettiği bildirildi.
Resmi İnceleme Başlatıldı
Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Zehirlenmeye neden olduğu düşünülen gıdaların ve etkinliğin detaylarının araştırılması sürdürülüyor.