Kütahya'da bir ortaokul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen tavuklu pilavın ardından, 84'ü öğrenci olmak üzere toplam 98 kişi zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı.
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleni sırasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında öğrencilere ve velilere tavuk, pilav ve ayran ikram edildiği öğrenildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı katılımcılarda mide bulantısı ve kusma şikayetleri baş gösterdi.
Rahatsızlanan kişiler, çevredekilerin imkanları ve ambulanslar aracılığıyla Kütahya Şehir Hastanesi'ne sevk edildi. Hastaneye başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu tespit edildi. Sağlık ekipleri tarafından kontrol edilen rahatsızlananların genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından konuyla ilgili geniş kapsamlı bir soruşturma başlatıldı. Zehirlenmeye sebebiyet verdiği düşünülen yemeklerin kaynağına ilişkin incelemeler devam ediyor.