Erzurumspor FK'nın Süper Lig'e yükselme başarısında kilit rol oynayan 29 yaşındaki kanat oyuncusu Benhur Keser, mavi-beyazlı kulüple yollarını ayırdı.
Sezon başında Çaykur Rizespor'dan kiralık olarak kadroya dahil edilen tecrübeli futbolcu, sözleşmesinin tamamlanmasıyla birlikte takımdan ayrıldı. Keser, sosyal medya platformları üzerinden yayımladığı veda mesajında Erzurumspor camiasına teşekkürlerini iletti.
Şampiyonluk Sezonundaki Performans Verileri
2025-2026 futbol sezonu kapsamında Erzurumspor FK formasıyla ligde toplam 35 karşılaşmada görev alan Benhur Keser, 8 gol ve 3 asistlik bir istatistik yakaladı. Sahada kaldığı toplam süre 2 bin 407 dakika olan oyuncu, sezon boyunca 9 kez sarı kart gördü. Ayrıca Ziraat Türkiye Kupası'nda 2 maçta görev yapan futbolcu, 104 dakikada 1 asist gerçekleştirdi.
Keser'den Veda Mesajı: "Bir Dadaş Gibi mücadele etmenin gururunu yaşadım"
Kulüple vedalaşan futbolcu, paylaştığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
"Bir Dadaş Gibi mücadele etmenin gururunu yaşadım"
Keser mesajında, Erzurumspor formasıyla şampiyonluk yaşayarak takımı Süper Lig'e taşımanın hayatındaki en özel dönemlerden biri olduğunu belirtti. Kulüp yöneticilerine, teknik ekibe, takım arkadaşlarına ve taraftarlara teşekkür eden futbolcu, yeni bir kariyer yolculuğuna çıkacağını duyurdu.