Çubuk Anadolu Fen Lisesi bünyesinde eğitim gören 90 öğrenci için düzenlenen mezuniyet töreni gerçekleştirildi. Yıldırım Beyazıt Mahallesi'nde bulunan okul bahçesinde düzenlenen 2025-2026 eğitim öğretim yılı mezuniyet programı; öğrenciler, veliler, öğretmenler ve protokol üyelerinin katılımıyla tamamlandı.
Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından dualarla başladı. Program kapsamında, çeşitli akademik ve sosyal alanlarda üstün başarı gösteren öğrencilere, protokol üyeleri tarafından plaket ve başarı belgeleri takdim edildi.
Çubuk Belediye Başkanı Baki Demirbaş, törende yaptığı konuşmada okulun yapım sürecindeki katkıları nedeniyle hayırsever Hasan Ali Bostan ve ailesine teşekkürlerini iletti. Demirbaş, ilçenin genç nüfus yapısına dikkat çekerek, Çubuk'un eğitim alanındaki yükselen ivmesini vurguladı.
Okul Müdürü Mehmet Kılıçer ise mezuniyetin öğrenciler için yeni bir hayat evresinin başlangıcı olduğunu ifade etti. Konuşmaların ve ödül töreninin ardından, diplomalarını alan öğrenciler toplu halde kep atma töreniyle mezuniyetlerini kutladı.