🇺🇸 USD 46,55₺ ▲0.03%
🇪🇺 EUR 53,00₺ ▲0.08%
🥇 ALTIN 6.109₺ ▲1.20%
₿ BTC 2,81M₺ ▲0.55%
27 Haziran 2026, Cumartesi
Gündem

Boyabat Belediyesi ve DSİ İş Birliğiyle Yeni Su Kaynağı Şebekeye Bağlanıyor

Sinop Boyabat'ta yeni bulunan su kaynağının ana şebekeye entegre edilmesi için Boyabat Belediyesi ve DSİ ekipleri tarafından çalışmalar başlatıldı.

İmza: Bolu Ekspres Gündem Servisi Yayın: 👁 2,246
Boyabat Belediyesi ve DSİ İş Birliğiyle Yeni Su Kaynağı Şebekeye Bağlanıyor

Sinop'un Boyabat ilçesinde yaşanan su problemlerini gidermek amacıyla yürütülen çalışmalarda yeni bir aşamaya geçildi. Boyabat Belediyesi ve DSİ Bölge Müdürlüğü ekiplerinin koordinasyonuyla gerçekleştirilen faaliyetler kapsamında, yeni bir su kaynağının ana şebekeye entegre edilmesi süreci başlatıldı.

Bağlar mevkisinde yürütülen sondaj çalışmaları neticesinde, 40 metre derinlikte yeni bir su kaynağına ulaşıldı. Elde edilen veriler doğrultusunda, saniyede yaklaşık 50 litre debiye sahip olan bu kaynağın, 2 bin 800 metre mesafedeki Kalebağı mevkisinde bulunan ana şebekeye aktarılması planlanıyor.

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Boyabat Belediye Başkanı Hasan Kara, ilçedeki su sorununa kalıcı bir çözüm üretmek için kritik bir adım atıldığını ifade etti. Belediye ve DSİ ekiplerinin ortaklaşa yürüttüğü çalışmaların titizlikle devam ettiğini belirten Kara, yeni kaynağın sisteme dahil edilmesi için entegrasyon sürecinin başladığını duyurdu.

Belediye Başkanı Hasan Kara, çalışmaların hedeflerine ilişkin şu ifadeleri kullandı:

"İnşallah bu yaz mevsiminde hemşehrilerimizi susuz bırakmayacağız. Amacımız vatandaşlarımıza kesintisiz, sağlıklı ve sürdürülebilir su hizmeti sunmaktır."

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,5463₺ ▲0.03%
🇪🇺 EUR
52,9983₺ ▲0.08%
🇬🇧 GBP
61,4468₺ ▼0.01%

Hava Durumu

☀️
28.8°C
Açık
Hissedilen
30.5°
Min/Max
22°/30°
Nem
49%

♈ Günün Burçları

27 Haziran 2026