Gaziantep'in Batıkent Mahallesi'nde bulunan Vadi Park içerisinde, iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma kanlı bitti. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple başlayan sözlü tartışma, kısa sürede fiziksel kavgaya dönüştü.
Edinilen bilgilere göre, 10. sınıf öğrencisi Ç.G. ile 12. sınıf öğrencisi H.A. (18) arasında yaşanan gerginlik sırasında, H.A. yanındaki bıçakla Ç.G.'yi yaraladı. Olayın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve emniyet ekipleri sevk edildi.
Yaralı öğrenciye olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne nakledildi. Hastanede gerçekleştirilen operasyonun ardından Ç.G.'nin yoğun bakım ünitesine alındığı ve hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Olayın ardından kaçan zanlı H.A., emniyet güçlerinin gerçekleştirdiği çalışma sonucunda yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri tarafından olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.