Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde bulunan mühimmat imha sahasında meydana gelen patlama olayına dair açıklamalarda bulundu.
Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı bilgilendirmede, patlama sonucunda 2 vatandaşın hayatını kaybettiğini duyurdu. Yaşanan olayda yaralanan bir vatandaşın ise tedavisine devam edildiği belirtildi.
Olayın ardından gerekli incelemelerin başlatıldığını kaydeden Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından bir Başmüfettiş görevlendirildiğini bildirdi. Sürecin tüm detaylarıyla ve titizlikle takip edildiği vurgulandı.
Bakan Işıkhan, paylaşımında hayatını kaybeden vatandaşlara Allah'tan rahmet, ailelerine ve yakınlarına başsağlığı diledi. Yaralı vatandaş için ise acil şifalar temennisinde bulunarak geçmiş olsun dileklerini iletti.