FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu hazırlıklarını sürdüren A Milli Erkek Basketbol Takımı, antrenman çalışmalarına devam etmek üzere Antalya'ya ulaştı.
Milli takım kadrosunda önemli bir değişiklik yaşandı. Oyunculardan Onuralp Bitim, yaşadığı sakatlık nedeniyle takım kadrosundan çıkarıldı.
Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından konuyla ilgili resmi bir bilgilendirme yapıldı. Federasyondan yapılan açıklamada, "Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz" ifadeleri kullanıldı.
Ay-yıldızlı ekip, 23-26 Haziran tarihleri arasında basketbol çalışmalarını Antalya'da gerçekleştirecek. Milli takımın, Bosna Hersek ve İsviçre ile yapacağı eleme maçları öncesinde hazırlık sürecini tamamlaması bekleniyor.