🇺🇸 USD 46,48₺ ▲0.02%
🇪🇺 EUR 52,92₺ ▼0.42%
🥇 ALTIN 6.183₺ ▼1.18%
₿ BTC 2,90M₺ ▼3.63%
23 Haziran 2026, Salı
Spor

A Milli Erkek Basketbol Takımı Hazırlıkları İçin Antalya'ya Gitti: Onuralp Bitim Kadrodan Çıkarıldı

A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri hazırlıkları kapsamında Antalya'ya gitti. Onuralp Bitim sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldı.

İmza: Bolu Ekspres Spor Servisi Yayın: 👁 924
A Milli Erkek Basketbol Takımı Hazırlıkları İçin Antalya'ya Gitti: Onuralp Bitim Kadrodan Çıkarıldı

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu hazırlıklarını sürdüren A Milli Erkek Basketbol Takımı, antrenman çalışmalarına devam etmek üzere Antalya'ya ulaştı.

Milli takım kadrosunda önemli bir değişiklik yaşandı. Oyunculardan Onuralp Bitim, yaşadığı sakatlık nedeniyle takım kadrosundan çıkarıldı.

Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından konuyla ilgili resmi bir bilgilendirme yapıldı. Federasyondan yapılan açıklamada, "Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz" ifadeleri kullanıldı.

Ay-yıldızlı ekip, 23-26 Haziran tarihleri arasında basketbol çalışmalarını Antalya'da gerçekleştirecek. Milli takımın, Bosna Hersek ve İsviçre ile yapacağı eleme maçları öncesinde hazırlık sürecini tamamlaması bekleniyor.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4760₺ ▲0.02%
🇪🇺 EUR
52,9195₺ ▼0.42%
🇬🇧 GBP
61,2934₺ ▼0.47%

Hava Durumu

☀️
25.9°C
Açık
Hissedilen
24.5°
Min/Max
20°/28°
Nem
49%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026