Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Sorumlusu Mustafa Aksoy, Kayserispor'u 3-0 mağlup ettikleri maçın ardından, oyuncuların performansından ve sahadaki oyundan memnun olduklarını ifade etti. Aksoy, takımın hedeflerine ulaşmak için çalışmaya devam edeceğini belirtti.
2 ay önce
Hava durumu, namaz vakitleri ve konum-bazlı içerik için.
Sonuç bulunamadı.
Bu web sitesi, deneyiminizi iyilestirmek icin cerezleri kullanmaktadir. Cerez Politikasi