#Depozito
Gündem
1 Temmuz'dan İtibaren Depozito Teşvik Bedeli 1 TL Olacak
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, 1 Temmuz'dan itibaren depozito iade sisteminin Türkiye geneline yayılacağını ve logolu içecek ambalajları için ürün başına 1 TL iade bedeli ödeneceğini duyurdu.
3 hafta önce
Gündem
Türkiye'de Depozito Uygulaması 1 Temmuz'da Başlıyor: Çöpünüz Para Edecek
Türkiye'de 1 Temmuz'dan itibaren hayata geçecek Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) uygulaması ile atıklar ekonomiye kazandırılacak. İşletmelerin DBYS'ye kayıt olması gereken sistem, çevre kirliliğini azaltmayı ve ekonomiye katkı sağlamayı amaçlıyor.
1 ay önce